על הקיץ ועלינו,

באופן עקרוני לכולנו יש סוג עור שונה האחת מהשנייה לכן בטוח לכל אחת מאיתנו תגובה שונה לקיץ, זאת בהתאם לסוג העור, סוג האקלים בו היא נמצאת..

רציתי לכתוב כמה מילים על הקיץ שכבר ממש כאן, על האהבה הגדולה שלי לים ועל העור ומה הוא מבקש במיוחד בחודשי העונה החמה..

אני מתחילה מהשיער שהכי קל וכיף לטפח, השיער חווה המון בתקופת הקיץ, הוא בדר"כ יהפוך בהיר יותר ואפילו יישרף ויפתח קצוות מפוצלים, יתייבש ויעשה לנו חיים פחות פשוטים בקיץ- תמיד תמיד ממליצה להתחיל מתספורת קבועה אחת למספר שבועות, גוזרות בעדינות קצת קצוות וכבר עשינו המון בשביל לשמור עליו בריא ושופע- אני גוזרת לעצמי או בעזרת בן זוגי האהוב

הדבר השני הוא כמובן שגרת הטיפוח- החפיפות בדרך כלל תכופות יותר בקיץ, כי חם ומאובק בחוץ, ממליצות לבחור את השמפו שהכי קרוב לטבע, עם כמה שפחות מזיקים כמו פראבנים  וSLS למיניהם.

מוסיפה תמיד בחודשי העונה החמה את מסיכת השיער בכדי לשמור על קרקפת בריאה ובכדי לשפר את צמיחת השיער שלי, 

והסרום לשיער שהוא יומיומי ואין לי אופציה להוריד אותו משגרת הטיפוח, השיער פשוט אוהב אותו. בלעדיו השיער שלי נפוח, מפוזר ולא נראה טוב.. במיוחד אחרי הריונות וכל הגדילה המחודשת שלו

 

הגענו לעור ,

מחלקת את הנאמר לשניים- הפנים והגוף.

את הגוף תמיד אמליץ לעטוף בשכבה נדיבה של קרם, העור חשוף יותר לשמש, לאבק ולהשפעות מזג האוויר, דאגו לעטוף את עצמכן במוצרים מעולים שיעשו לעור שמח, 

כחלק מטקס הרחצה שלכן ממליצה תמיד על סירוק יבש עם הליפה הטבעית שלנו ממש רגע לפני המקלחת סרקו את העור ממטה למעלה לכיוון הלב תמיד וכך תעזרו בתהליך התחדשות העור והסרת תאי עור מתים ולכלוך וכמובן הנעה של דם שהיא החלק הגדול ביותר בתורת הטיפוח שלנו..

במקלחת עצמה שלבו את הסבונים המעולים שמחכים לכן כאן, עשויים שמן זית ונעשים בעבודת יד, הם נקים את הגוף בעדינות מותירים אותו רך ונעים למגע.

לגבי עור הפנים שלנו, למי שנוטה להשרף מהשמש או מי שממש מקפידה בשתי המקרים אנחנו רוצות לעטוף את העור במוצרים טבעיים שירגיעו, האחת מהשמש והשנייה משימוש במקדמי הגנה שלפעמים יכבידו מאוד על העור.. 

ממשיכות להמליץ על עיסוי העור בכדי לזרז את התחדשותו ואת תהליכי הריפוי בו, זאת נעשה בעזרת הגואה שה-

מי מכן שמכירה את המוצרים שלנו יודעת מה עושה לה טוב, המשיכי עם המוצרים שרלונטים עבורך.. במידה וחם לך במהלך היום ואת מרגישה שהמוצרים צריכים יותר זמן להספג את ממש צודקת, לכן מרחי כמות קטנה מוקדם יותר בבוקר או בערב בשני המקרים על עור נקי כמובן..

רוצות לחלוק איתכן פודקאסט מעניין על השמש ששמענו לאחרונה, מקוות שתתחברו. בכל מקרה מקוות שתהנו מעונת הקיץ, מהחום ושמחת חיים שהוא מביא איתו.

לפודקאסט

אנחנו כאן לכל ייעוץ הכוונה או שאלה,

אוהבות.

שלי ופנינה

 

Comments

  • Dorit Rom said:

    האם המוצרים שלכם מתאימים למי שסובלת
    מAtopic Dermatitis
    וגם מרוזצ׳יאה
    ובת 72

    January 16, 2023


Leave a comment

×