מיסט ההבהרה שלנו מבוסס על רכיבים פעילים ומי אורז, 

נולד מתוך צורך להבהרת פיגמנטציה שלקוחות רבות שלנו ביקשו ומעידות כי הוא עובד להן מצוין, המיסט מתאים לכל סוגי העור, למצבי היפר פיגמנטציה, מצבי פוסט אקנה ועוד.

המיסט שלנו מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש ומגורה. הוא אידיאלי לנשים וגברים בכל הגילאים המעוניינים לשפר את מראה עור הפנים שלהם ולהפחית כתמי פיגמנטציה. המוצר מומלץ במיוחד למי שסובל מכתמים הנגרמים על ידי חשיפה לשמש, הריון, מלזמה או שינויים הורמונליים, ומי שמעוניין להבהיר את העור ולשמור על גוון אחיד ובריא.

1. Rice (Oryza Sativa) Bran Water

Rice Bran Water הוא תמצית מימית מהאורז, עשירה בנוגדי חמצון וויטמינים. תמצית זו מסייעת בלחות ובהבהרת העור, ומשפרת את הגמישות והמראה הכללי של העור. בנוסף, היא ידועה ביכולתה להפחית אדמומיות וגירויים בעור.

2. Niacinamide

ניאצינמיד, או ויטמין B3, הוא רכיב רב עוצמה בהבהרת עור הפנים והפחתת כתמים כהים. הוא משפר את מחסום הלחות של העור, מפחית אדמומיות ומסייע באיזון השומניות. ניאצינמיד מתאים לכל סוגי העור ומשמש גם כמרגיע לעור רגיש.

3. Olive (Olea Europaea) Leaf Extract

תמצית עלי הזית מכילה נוגדי חמצון טבעיים המסייעים בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה. תמצית זו משפרת את לחות העור ומעניקה לו מראה חלק ורענן. כמו כן, היא מסייעת בהרגעת העור והפחתת גירויים.

4. Glycerin

גליצרין הוא חומר לחות טבעי המשפר את יכולת העור לשמור על לחות. הוא פועל כמו מגנט למים, מה שעוזר לשמור על עור רך וגמיש. גליצרין מתאים במיוחד לעור יבש ומסייע במניעת קילופים ותחושת מתיחה.

5. Glycolic Acid

חומצה גליקולית היא חומצה אלפא-הידרוקסית (AHA) המסייעת בקילוף תאים מתים ושיפור מרקם העור. היא מבהירה כתמים כהים, משפרת את גוון העור ומפחיתה קמטים עדינים. חומצה זו מתאימה לכל סוגי העור אך יש להשתמש בה בזהירות בעור רגיש.

6. Potassium Azeloyl Diglycinate

פוטסיום אזלואיל דיגליצינט הוא חומר פעיל המפחית ייצור מלנין ומסייע בהבהרת עור הפנים. הוא יעיל בטיפול בכתמי פיגמנטציה ובשיפור אחידות גוון העור. חומר זה ידוע גם ביכולותיו להרגעת העור ולהפחתת דלקות.

7. Aloe Barbadensis Leaf Extract

תמצית אלוורה ידועה ביכולות הריפוי וההרגעה שלה. היא מספקת לחות לעור, מפחיתה אדמומיות ומסייעת בטיפול בפצעים ובכוויות קלות. תמצית אלוורה מתאימה לכל סוגי העור, כולל עור רגיש ומגורה.

8. Lactic Acid

חומצה לקטית היא חומצה אלפא-הידרוקסית המשפרת את מרקם העור באמצעות קילוף עדין של תאים מתים. היא מבהירה את העור, משפרת את גמישותו ומפחיתה סימני הזדקנות. חומצה לקטית מתאימה לכל סוגי העור ומשמשת גם ללחות.

9. Oat (Avena Sativa) Meal Extract

תמצית שיבולת שועל מרגיעה ומזינה את העור. היא ידועה ביכולותיה להפחית גרד ואדמומיות ולהעניק לעור תחושה רכה וחלקה. תמצית זו מתאימה במיוחד לעור יבש ומגורה.

10. Betaine

בטאין הוא חומר לחות טבעי המסייע בשמירה על רמת לחות גבוהה בעור. הוא מפחית תחושת מתיחה ומונע קילופים. בטאין מתאים לכל סוגי העור, במיוחד לעור יבש ורגיש.

11. Sodium PCA

נתרן PCA הוא חומר לחות טבעי השומר על רמת לחות גבוהה בעור. הוא מסייע במניעת יובש ובשיפור מראה העור. נתרן PCA מתאים לכל סוגי העור ומשפר את תחושת הרכות והגמישות.

12. Panthenol (vit.B5)

פנתנול, הידוע גם כוויטמין B5, משפר את לחות העור ומסייע בריפוי פצעים. הוא מרגיע אדמומיות ומשפר את מרקם העור. פנתנול מתאים לכל סוגי העור ומשמש גם בטיפול בכוויות ופצעים קלים.

13. Sorbitol

סורביטול הוא חומר לחות נוסף המסייע בשמירה על רמת לחות גבוהה בעור. הוא משפר את גמישות העור ומעניק לו תחושת רכות. סורביטול מתאים לכל סוגי העור ומסייע במניעת יובש.

14. Serine

סרין היא חומצת אמינו המסייעת בשמירה על לחות העור ובשיפור מראהו. הוא משפר את גמישות העור ומונע קמטים. סרין מתאים לכל סוגי העור ומשפר את תחושת הרכות והגמישות.

15. Sodium Hydroxide

נתרן הידרוקסיד משמש כאמצעי איזון חומציות במוצרים קוסמטיים. הוא מסייע בשמירה על רמת pH מאוזנת לעור. שימוש נכון בו מבטיח יעילות ובטיחות במוצרי קוסמטיקה.

16. Glycine, Glutamic Acid, Alanine, Lysine, Arginine, Threonine, Proline

חומצות אמינו אלו מסייעות בשמירה על לחות העור ובשיפור מראהו. הן משפרות את גמישות העור ומונעות קמטים. חומצות אמינו אלו מתאימות לכל סוגי העור ומשפרות את תחושת הרכות והגמישות.

17. Levulinic Acid, p-Anisic Acid

חומצות אלו משמשות כחומרים משמרים טבעיים במוצרי קוסמטיקה. הן מסייעות בהגנה על המוצר מפני חיידקים ופטריות. בנוסף, הן שומרות על יעילות ובטיחות המוצר לאורך זמן.

18. Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Neroli (Citrus Aurantium) Flower Oil, Bergamot (Citrus Aurantium Bergamia) Oil, Lemon (Citrus Medica Limonum) Oil

שמנים אתריים אלו מעניקים למוצר ריח נעים ומרגיעים את העור. הם משפרים את מראה העור ומעניקים לו תחושת רעננות. שמנים אלו מתאימים לכל סוגי העור ומשפרים את החוויה הכללית של השימוש במוצר.

19. Gromwell (Lithospermum officinale) Extract

תמצית צמח גרומוול ידועה בתכונותיה המרפאות והמרגיעות לעור. היא מסייעת בהפחתת אדמומיות וגירויים ומעניקה לעור תחושת רכות. תמצית זו מתאימה לעור רגיש ומגורה.


Leave a comment

×