מה את אומרת יש כאן חורף בכלל? איך את מרגישה בחורף והגרסא החדשה שלו?

נינוחה או מוטרדת מהמזג אוויר?

כתבי לי כאן בתגובות אשמח לשמוע ממך..

 

איזה חורף משונה,

 מרגישות את השפתיים ואת הידיים נוטות להתייבש כה מהר?

חשבתי לחלוק כמה מסקנות שהגעתי עליהן בעקבות הלימודים והעונה שהעור שלי שגם ככה נוטה ליובש מאוד לא נעים לו..

ומה כן עוזר לי.. אשמח לשמוע ממך אם לקחת מכאן דבר או שתיים ואיך את מרגישה בעור שלך? בגוף שלך בעונה הזו.

החורף מצד אחד יבש מאוד ומצד שני לא קר, לנוטות ליובש זה מזג אוויר שמקשה עלינו מאוד,


לכן הדגש הגדול ביותר יהיה סביב השתייה ושתייה חמה כי אנחנו רוצות לאפשר תפקוד תקין של הגוף ולא לקרר אותו. למים שלי (חמים) הוספתי לאחרונה וזה מלחלח ומנחם- תפוח מרוסק (התפוח מעולה לנו לעור הפנים ובכלל, מלא בויטמין C וA )  שהרתחתי עם המים ולהם הוספתי אבקת קוזו- שורש עמילן שמלחלח ומחזק את מער העיכול, מסייע במקרים של חומציות גבוהה.

ניתן להוסיף אותו ללפתן ומשקאות חמים בסוף הרתיחה- מצרפת לינק לאייהרב למטה שתוכלו להשיגו.

מעבר לשתייה הוספתי ושמתי דגש גדול על שיבולת שועל מלחלחת היטב ועוזרת לי עם ענייני היובש- ניסיתי את גרעיני השיבולת שועל בשלמותם וזה היה טעים מאוד עם תבשיל עוף ודלעת. כמובן שגם הדייסה מלווה אותי כמעט בכל יום עם זרעי צ'יה ושקדים גרוסים.. ירקות שמלווים כל תבשיל יהיו ירקות מאלמנט האדמה- כל הכתומים בטטה, דלעת, גזר ודגנים כמו גריסים, שיבולת שועל אורז מלא עגול. 

כמובן כמובן שהמוצרים עוטפים אותי בכל יום מחדש והשילוב של תזונה חמה ושנכונה לי שומרים על העור רך יותר גמיש יותר והרבה פחות יבש:)

טיפ טיפוח יהיה - נסו למרוח על עור מעט לח לאחר שטיפת הפנים או מקלחת המוצרים ינעלו את הלחות ויתפזרו בצורה נעימה יותר, הקרם אצה אדומה לערב- כמות נדיבה על העור תהיה כמו מסיכת שיקום לעור שהיה חשוף לרוח ולמזג האוויר בחוץ.

לארון התרופות שלכן- 

לשיעול המעיק ממליצה ממליצה לכל בית להחזיק בשמן אתרי הדס- ניתן לקנות אצלנו ברכישה טלפונית, ההדס מכייח עדין וטוב לכל מחלות החורף במיוחד למערכ הנשימה העליונה.

מכירות את השמן אורגנו לבליעה? הוא עובד בצורה מדהיהמ ואפקטיבית ביותר לכאבי גרון לוקחות אותו ממש ברגע במתחיל העקצוץ- יש להשיג בכל חנויות הטבע

קוזו אמבושי- משקה האלים נקרא אצלנו בבית, מקווה לצלם בקרוב סרטון הכנה עבורו, את האמבושי טוב להחזיק בבית והמשקה של שניהם יחד מתאימים בכל תחושת חולשה, לשתייה ראשונה בבוקר לשיפור מאזן החיידקים במעי ולחיזוק מער העיכול. מצרפת כתבה על המשקה-

ארי מבקש בכל פעם שסובל ממעט כאב בטן טיפה אמבושי בכפית והכאב מיד נעלם.. אני משתמשת בכל פעם שמרגישה חולשה, לחצים בבטן או שאכלתי משהו שלא מתאים לי.. וקוז אמבושי הוא האקמול שלי בכל פעם שמגיע וירוס הביתה.

 

לעמוד המוצר לקרם אצה אדומה לחצי כאן

לרכישת אמבושי וקוזו- 

ממרח שזיף האמבושי- האקמול שלנו בבית

לאבקת הקוזו--- לחצי כאן

 

 


Leave a comment

×