הכירו את האסטקסנטין, הרכיב שיחולל מהפך בדרך בה אתם צורכים קוסמטיקה

אם יש מרכיב שיכול לשנות לגמרי את הדרך בה אתם קונים ומשתמשים במוצרי קוסמטיקה, זה האסטקסנטין. מדובר ברכיב הפלא, שהפך תוך זמן קצר ללהיט בתחום הקוסמטיקה הטבעית, בשל התכונות המדהימות שלו, המסייעות להרבה יותר מטיפוח העור והפנים. לכן, בפעם הבאה שאתם קונים מוצר קוסמטי, בדקו: האם הוא מכיל אצה אדומה? אם כן, שווה לחטוף אותו מהמדף ומיד תבינו גם מדוע

כל היתרונות של אצה אדומה

כאמור, לרוב האצה האדומה מככבת במוצרי קוסמטיקה על בסיס טבעי כרכיב המזין את העור, אך יש לה עוד יתרונות רבים

.היא משפרת את הפוריות
.תורמת לבריאות העיניים 
.משפרת את תפקוד המערכת החיסונית
.תורמת לתפקוד לב תקין
.משפרת ביצועים קוגנטיביים
.מסייעת באיזון הגלוקוז בגוף
.משפרת תפקודי כבד
.מסייעת לחילוף חומרים תקין

    לאור כל כך הרבה יתרונות בריאותיים, קל להבין מדוע אצה אדומה הפכה ללהיט בקרב חובבי התזונה הבריאה, מטפלים ברפואה משלימה וכדומה. זאת כאמור, בנוסף לשימוש באצה כרכיב מרכזי וחשוב במבחר מוצרי קוסמטיקה איכותיים

    באילו מוצרים ניתן למצוא אצה אדומה?

    האצה האדומה מהווה בסיס למגוון מוצרי קוסמטיקה טבעית, שמטרתם לשפר את בריאות העור והנראות שלו. היא תורמת לעור במראה חלק וזוהר, עם מגע מלטף ומרקם מלא חיוניות. זאת בתנאי שמשתמשים במוצרים הנכונים, בצורה הנכונה. הכוונה היא למוצרי אנטיאייג'ינג, הנלחמים בנזקי הזמן והגיל. 

    כך למשל, ניתן למצוא אצה אדומה בקרם פנים אנטי אייג'ינג, המיועד לעור בוגר ומסייע בטשטוש והעלמת קמטים וקמטוטים, תוך האטת תהליכי ההזדקנות. האצה האדומה מכילה תרכובת ג'לטינית ייחודית, המזינה את העור ותורמת לאלסטיות שלו. ביחד עם השמנים האתריים שהוא מכיל, קרם כזה יכול להביא לתוצאות מרשימות לאורך זמן.

    מוצר נוסף המכיל אצה אדומה הוא סרום אנטיאייג'ינג, המשלים את פעולתו של קרם הפנים. הסרום נספג בקלות ובנעימות בעור הפנים ומהווה מוצר מעולה נוסף, הנלחם בפגעי הזמן ובחשיפה מרובה של עור הפנים העדין לשמש ולנזקי הסביבה.

    לא כל הנוצץ הוא אצה אדומה

    כשאתם קונים מוצר קוסמטי המכיל אצה אדומה, חשוב להקפיד לרכוש רק ממותג אמין ומוכר, בעל מוניטין והתמחות במוצרי קוסמטיקה טבעית. הסיבה לכך היא פשוטה: יש ברחבי העולם מספר יצרנים המספקים אצות אדומות, אך רק מעטים מהם מגדלים את האצות בתנאים אידיאליים, המאפשרים להפיק מהן את המירב. חברות קוסמטיקה יכולות לבחור ממי לרכוש את האצה האדומה ולשים אותה בפורמולה של מוצריהן, אך רק חברות קוסמטיקה איכותיות, המשקיעות בלקוחות שלהן, מבצעות בחירה נכונה שחפה משיקולים מוטעים. כדאי לסמוך רק על חברות קוסמטיקה הרוכשות אצות אדומות ברמה גבוהה, ממעבדות המגדלות אותן בצורה אופטימלית וחלקן אף חרתו על דגלן שימוש בשיטות עבודה אקולוגיות, המצמצמות את הפגיעה בסביבה. גם אם זה אומר שהמוצר מעט יקר יותר, עדיין מדובר בהשקעה משתלמת ובריאה וחשוב לזכור כי ככל שהאצה יותר איכותית, גם העור יראה טוב יותר. את האסטקסנטין- האצה האדומה במוצרים שלנו אנחנו רוכשות מהמגדלים מקיבוץ בערבה, הם פיתחו פטנט מסקרן ותנאי הגידול שם הם האידיאליים ביותר להפקת חומר הגלם האיכותי. 

     

     
    אל תפספסי! סרום פנים כמו שלא הכרת, על בסיס אצה אדומה. כנסי לאתר וגלי את סודות הקוסמטיקה הטבעית, עם מוצרי אנטיאייג'ינג איכותיים, קרמים, סבונים ועוד. הכול מהטבע ובאישור משרד הבריאות.

    השאירי תגובה

    ×