אחד המוצרים האהובים שלנו בשנה האחרונה הוא הסרום לשיער,
אין ספק שהוא כוכב יחיד במינו, גם בגלל שהוא באמת מתאים לכל סוגי השיערה ובמיוחד  כי הוא שומר על הברק ובריאות השיערה שלך,מונע קצוות מפוצלים, מאפשר
שיגרת טיפוח קלילה ומשאיר שיער מעוצב ובריא יותר.. 
הוא מופק משמנים צמחיים ושמנים אתרים איכותיים שהשיער שלך רוצה בהם,כמו שמן זית, שמן חוחובה, שמן גלעיני משמש שמן אתרי רוזמרין, שמן אתרי גרניום ועוד, הוא אינו מכיל כימיקלים או מרכיבים סינתטיים שאינם מתאימים לא לשיער שלך ולא לסביבה
קיבלנו השנה אין סוף מחמאות והמלצות עליו ורצינו לחלוק איתך את הטיפ הכי חשוב בשימוש איתו, אנחנו אוהבות למרוח אותו מיד לאחר ייבוש קליל של השיער בעזרת מגבת
ומיד לאחר מכן הנחה של כמות מתאימה של הסרום.
סרום השנה שאת צריכה בשיגרת הטיפוח שלך 
איך להבין כמה אני צריכה למרוח בכל פעם?  שאלת השאלות הרעיון הוא ללמוד בכל פעם כמה מתאים לי, אני- שלי, בעלת שיער יחסית קצר עד הכתפיים בערך, מניחה בכל פעם 3-4 טיפות ממנו, אמא שלי - פנינה בעלת שיער עבה טפו טפו ומניחה כמעט מנה שלמה מהפיפטה..
לאט לאט אני מאמינה שתמצאי את הכמות המועדפת על השיער שלך ותתקשרי לספר לנו כי הכי נעים לנו לשמוע אתכן מרוצות.
מהדברים שכתבתן עליו- 
-כשלובה שרגא בלוגרית הלייף סטייל פגשה בו לראשונה
לא תיארתי לעצמי שהמוצר האהוב עליי מהליין יהיה דווקא מוצר לשיער, אך זה בדיוק מה שקרה והתאהבתי. הסרום מיועד לשימוש יומיומי, להנחה על קצוות השיער להזנה ועיצוב, מניעת קצוות מפוצלים והגנה מפני קרני השמש. אני מודה שהשימוש שלי נעשה בו בלעדית אחרי חפיפה: אני מניחה אותו על קצוות השיער כשהוא לח, מעסה אותו היטב עם האצבעות והולכת לישון כשהשיער נותר לח, מבלי לייבש אותו. בבוקר למחרת אני מתעוררת עם תופעה פלאית: השיער שלי מקבל צורה של גלים רכים, מבריקים ויפיפיים, ממש כאילו עבדתי עם מכשיר לעיצוב השיער במשך פרק זמן מכובד."

 

טל- 

"קצת חששתי שזה יהיה שומני אבל הסרום בכלל לא עושה תחושה שומנית בשיער
והשיער שלי נראה מעולה! פשוט מגדיר תלתלים הריח משגע התחושה נעימה סופר ממליצה !"
גאיה-

השיער שלי הוא שיער לא בעיתי ומעולם לא השתמשתי בשום מוצר חוץ מחפיפה רגילה." נדהמתי לראות את השינוי בשיער שלי אחרי שימוש בסרום בכמות קטנה (חששתי מהשמן אבל זה בכלל לא עושה שומני). פשוט מקבל צורה כמו שבחיים לא היה לי! נראה בריא וממש מלא בחיים. ממליצה בטירוף"

מרגלית-

היי, הגעתי אליכן עם המלצה של לובה לסרום שיער מושלם לא פחות (בכל פעם שאני" משתמשת בו אני מקבלת ים מחמאות על התלתלים וכולם רוצים לדעת מה הסוד אז כמובן "שגיליתי לכוללםם)

תירזה-

אני שמה אחרי כל מקלחת טיפה אחת על השיער, ואחר כך לא מפסיקה ללטף אותו. השיער" הכי נעים אחרי הסרום וגם ממש רואים שינוי בין אם שמתי את הסרום או לא, השיער פשוט יותר יפה אחריו. נותן ברק, תחושה ומראה נעים וחלק יותר."

תודה תודה תודה. 

 


השאירי תגובה

×