כששלי ביקשה לבוא לבקר בקיבוץ כל כך התרגשתי, הייתה לכך סיבה מעולה, הכרתי אישה מקסימה. תודה לך שלי על כתיבה מופלאה 

מייד-אין קיבוץ נחשולים

קני עכשיו סבון לבנדר רב תכליתי לניקוי הידיים והגוף ולא תביני איך הסתדרת בלעדיו עד היום. הסבון מבוסס על מוצרים טבעיים בלבד בנוסחה ייחודית, באישור משרד הבריאות.

Simee via Nature | צילום: יעל רסנר, שחף בגר ולינוי פרידמן

נראה לי שלקוראות הותיקות (או העקביות) אני לא צריכה להציג את Simee Via Nature, אבל הנה תקציר הפרקים הקודמים ליתר ביטחון: קוסמטיקה טבעית ומקומית שיוצרות אם ובת, פנינה ושלי גלזברג. פנינה בחרה במסלול של רוקחות טבעית בהשראת אביה, שהיה הרוקח הראשי בבית הלנה רובינשטיין, ושלי היא בוגרת קורס מטפלים בארומתרפיה. המותג נקרא על שם הסבתא, סימי. וכל החגיגה המשפחתית-מקומית-טבעית הזו מתרחשת באחד המקומות היפים בארץ: קיבוץ נחשולים.

>>>
שיתוף הפעולה הקודם שלי עם Simee התקיים בין הסגרים, והפעם ניצלתי את חופש התנועה כדי להגיע לקיבוץ ולהידבק קצת בקארמה החיובית שלהן. אני אוהבת לחשוב שכשאני משתמשת במוצר שלהן אני מורחת על עצמי קצת מהמקום שבו הוא נוצר (כן, גם הפעם יש הנחה, הפרטים בהמשך).

שלי אומרת: ״ההשראה, הפריחות והצמיחות פה מסביב וההשפעה של השפע המגיע מהטבע על העולם שלנו. הסביבה הטבעית, ההליכה בשבילים בדרך לים ליד פריחת הגרניום, הורדים ועצי ההדר הם ההשראה הגדולה ליצירה של מוצרי טיפוח טבעיים לחלוטין, כאלה שמדברים את הטבע ואת התחושות של הניקיון והשפע.״

שלי בסטודיו, בחלל עבודה משותף בקיבוץ.

החצר האחורית של הסטודיו. ומשם לסיבוב בחוף.
״בזכות האהבה הרבה של הבן שלי, בן שנה וחצי, כל בוקר נפתח בשלום לים, אנחנו נוסעים עם האופניים להגיד בוקר טוב לים, נושמים קצת את האוויר הטוב שלו וממשיכים משם לגן״. אגב, לבן הזוג של שלי יש חנות גלשנים בקיבוץ.

>>>
ומשם: הביתה.

החדשות הטובות: עד יום חמישי הבא (20/5) יהיו 20% הנחה על האתר עם הקוד shelly20.

במה כדאי לכן להתמקד?
למסוקרנות באופן כללי: ערכת To Go של כמה מוצרים מוקטנים בתיק חמוד.
סרום: משהו השתנה אצלי לאחרונה. פתאום אני מעדיפה ביקיני על שלם ומגלה חיבה לסרומים. החיים מלאי הפתעות! הסרום המועדף עלי הוא ה-Morning Serum (הוא קצת יותר קליל מהסרום שמכיל אצה אדומה ושמתאים יותר לעור בוגר. אז אם אתן מחפשות מניעת קימטוטים אולי תעדיפו אותו).
סבון אצת ספירולינה: סבון מוצק זה כיף וזה גם אחד המוצרים החביבים על שלי אז השתכנעתי לנסות, והוא באמת מעולה וגם מאד נוח להכניס אותו לשגרת שטיפת פנים. מתאים לכל סוגי העור, כולל עור עדין.
קרם רגליים: טוב, פה מדובר בהפתעה אמיתית מבחינתי. אני תמיד אומרת שהעור בכפות הרגליים שלי כל כך יבש, שעד שאני מגיעה הביתה מהפדיקור אני כבר צריכה עוד סיבוב. לא עוד. אני לא רוצה להתגרות בגורל, אבל אני משתמשת בקרם הזה והנה, חלפו שלושה שבועות מהפדיקור האחרון והעקבים עדיין שלמים ורכים. לא יודעת אם מדובר פה בנס גלוי, אבל בכל מקרה מדובר בנס ב-68 שקל, אז שווה ניסוי.

>>>
ויש גם טיפים היישר משלי מ-Simee:
1. את המוצרים כדאי למרוח על עור לח, מיד אחרי ששוטפות פנים או אחרי המקלחת של הבוקר.
2. אפשר להשתמש בממש מעט מכל אחד מהחומרים (נגיד, מהסרום: שתי טיפות יספיקו).
3. לפני הסרום וקרם הלחות אני מעסה את הפנים והצוואר עם סבון ספירולינה.
4. אומרים שסרום וקרם פנים צריך ״להניח״, אבל כשאני אומרת שאני מניחה אותם אני מתכוונת למריחה טובה, ממש עיסוי עמוק לעור הפנים. זו האמונה הכי גדולה שלי בנושא התחדשות העור: תנועה והזרמה טובה של דם. בעזרת הגואה שה או הידיים.

ויש גם טיפ להרגעה: ״צמח הלוונדר ידוע ביכולת שלו להשקיט את הנפש ולהרגיע את הסערה. הוא מטפל ומרגיע את מערכת העצבים וכך יוצר שקט. אפשר לטפטף כמה טיפות למבער או על כרית השינה שלך ולנשום עמוק, אפשר כמובן לטפטף גם על דש הבגד ואז הוא ילך איתך לכל מקום״.

>>>
ועוד משהו: 17 דקות של יוגה לשיחרור הצוואר והכתפיים, אם אתן מאלה שהסטרס מתיישב להן בדיוק שם (לקראת הסוף אדריאן אומרת שכאבים בצוואר נובעים לפעמים מהנטיה שלנו לראות את העולם רק דרך צד אחד).


השאירי תגובה

×