מהי קוסמטיקה טבעית?
למעשה ההבנה של המושג הזה היא דיי קשה, לפי משרד הבריאות וחברות הענק קוסמטיקה טבעית יכולה להיות גם קוסמטיקה המכילה מוצר אחד בודד המגיע ממקור טבעי. מרגיז נכון?
כאשר חשוב לי באמת להבין שהמוצר טבעי אגש לרשימת הרכיבים בגב המוצר, הרשימה לרוב כתובה בסינית ולכן נשאל את גוגל על כל רכיב ורכיב עד שנרד לסוף דעתה של הרשימה.
 בדקי מאילו חומרים עשוי המוצר. חומרים כמו שמנים טבעיים, שמנים אתרים
תמציות צמחים המכילות ויטמינים ומינרלים   הם כולם חומרים טבעיים שייטיבו עם גופך. כימיקלים שונים, חומרים משמרים ועוד, הם נורת אזהרה ואם הם מצוינים על האריזה, סימן שהמוצר איננו על בסיס טבעי. בנוסף, כמו ברשימת רכיבים על מזון, סדר הופעת המרכיבים מעיד על היקף הכמות שלהם במוצר ויש לשים לב גם לזה כשמוודאים שהמוצר הינו ללא כימיקלים.
כמה טבעי? 
100% 
המותג שיצרנו קם מתוך רשימת ערכים מאוד ברורה,
לא יהיה לנו מוצר המכיל כימיקלים או מוצרי מעבדה כאלה ואחרים.
היעילות של הקוסמטיקה הטבעית והחשיבות שבה באות לידי ביטוי באיכות הסביבה, בריאות האדם, תופעות לוואי ורגישויות, ועוד ועוד.

הגוף שלי הוא המקדש שלי

אני מקדישה תשומת לב לתזונה והחומרים אותם אני מכניסה לגוף, לכן כפי שלא אוכל מזון עתיר כימיקלים או חומרים מלאכותיים, כך אין שום סיבה שאמשוח את הגוף שלי בחומרים קוסמטיים רעילים. בטווח הארוך השינוי שלי המעבר מקוסמטיקה מלאכותית תעשייתית לקוסמטיקה טבעית הוא קריטי עבורי ועבור הסביבה שלי, 

העור שלי נושם ואין שום סיבה שלמחזור הדם שלי יכנסו רעלים.

 

מבחינתי קוסמטיקה טבעית היא בית, בית שעוברות בו מסורות .
בית לטבע, בית של בריאות

מוצרי קוסמטיקה טבעית מומלץ לרכוש מחנות או ספק מוכר ואמין, הידוע במוצרים המעולים שהוא מוכר ובעובדה כי הם אכן ללא כימיקלים. בדרך כלל, כל חנות כזו מספקת מעטפת פתרונות לעור הפנים, הידיים והרגליים ואף לשיער וכך את יכול לרכוש את כל מה שדרוש לך, במקום אחד. 

שמרי על הגוף שלך היטב, עם קוסמטיקה טבעית איכותית 

 

 

 


השאירי תגובה

×