גדלתי בבית עם אחים גדולים והורים מופלאים, תמיד במקלחת הייתה להורים שלנו ליפה טבעית מונחת ומחכה למקלחת הבאה, בתור ילדה אני זוכרת שלא הבנתי על מה מדובר, למה הם עושים את זה. עכשיו אני ממש מבינה, תודה אמא..

הליפה היא ספוג טבעי לחלוטין, חלק מפרי שיח הליפה שנראה כמו קישוא גדול מאוד כאשר נירכוש ליפה חדשה נדאג שצבעה חום בהיר ואינה עברה הלבנה עם חומרים מזיקים..

ליפה טבעית למקלחת היומית שדרגי את חוויית הרחצה שלך, עם צמח ליפה טבעי, המסייע הזרמת הדם וחידוש תאי העור, תחושה נפלאה ועור במראה חלק וזוהר. עכשיו באתר, ביחד עם עוד עשרות מוצרי קוסמטיקה טבעיים.

נתחיל מדגשים חשובים למניעה של חיידקים ובקטריות- את הליפה לאחר כל מקלחת נניח במקום יבש כלומר מחוץ לחדר האמבטיה או לפחות נדאג לאיוורור טוב של החדר, נחליף את הליפה בכל חודשיים של שימוש כדי למנוע הצטברות של בקטריות וחיידקים ומידי כמה ימים ניתן לרחוץ את הליפה עצמה מתחת במים רותחים, במדיח כמובן ללא סבונים מזיקים או במכונת הכביסה.. 

העיסוי של הליפה מצוין לפני כל מקלחת כאשר הגוף והליפה יבשים, כך נסיר תאי עור מתים ונאפשר התחדשות טובה של העור, העיסוי מניע את הדם ניתן לראות מקומות בהם יווצר אודם בעור המקומות האלו מסמנים לנו על תקיעות ונעבוד עליהם בעדינות נמשוך את הליפה לכיוון מעלה, לכיוון הלב וכך נזרים את הדם בתנועה מעגלית בסנכרון עם מערכת הלב שלנו.

קחו סבון טבעי, והניחו אותו מעל הליפה היא מאפשרת ספוג רחצה מהנה ביותר, וכמובן, בסיום השימוש עם הליפה ניתן לצרף אותה לקומפוסט, או לזרוק לפח מבלי רגשות אשמה היא טבעית לחלוטין ואינה פוגעת באדמה.. 

לכל שאלה אנחנו כאן בשבילך.. 


השאירי תגובה

×