איך אבצע טיפול אנטיאייג'ינג ביתי בכל יום בכמה דקות?

נתחיל מהסוף- האני מאמין שלי לגבי מראה העור הוא קודם כל המחשבה שלי, אחר כך התנועה שבי זרימת הדם והאנרגיה שלי ושגרת הטיפוח הפשוטה והביתית שלי.

אני מאמינה שכל שאנחנו צריכות בשביל להרגיש טוב יותר עם עור הפנים שלנו נמצא לפני הכל בתפישה שלנו, האם אני כל בוקר עומדת מול המראה וסופרת קמטים וסימני הבעה או שהבוקר אני קמה ומחבקת אותי על מי שאני וכל מה שיש בי?

כמטופלת ברפואה סינית דיקור, כוסות רוח וכו' אני מאוד מאוד מתחברת להבנה של תנועה, של זרימת דם, של ריפוי על ידי הנעה של הדם למקום, בין עם זה כאב בין אם זה קמטים. בטיפול האנטי אייג'ינג שלנו נשוחח על ההנעה של הדם על ידי עיסוי.

בכל יום אני מבצעת טקס פשוט של אהבה, אני מחבקת את עצמי עם מחשבות טובות ועוטפות, כל זה תוך כדי עיסוי פנים קליל ומענג לעור הפנים.

העיסוי מזרים דם, מזרים את אנרגיית הצ'י- אנרגיית החיים שלנו, האדמומיות שנוצרת היא סימן נהדר לעיסוי טוב לאיזורים שסובלים מתקיעות ולזרימה של דם לאיזור. לא נעסה את העור חזק מידי אך גם לא חלש מידי, אפשר להתמקד בכל יום באיזור אחר ואפשר לעבור על כל הפנים הצוואר ובית החזה בכל יום. 

את העיסוי נעשה אך ורק עם קרם/ סרום כדי להחליק את האבן וכדי לא לפצוע את העור, וכי העיסוי מסייע בספיגה טובה יותר של החומרים הפעילים.

כללי המפתח הם- 

 תמיד נעבוד ממטה למעלה

נקפיד על עור פנים נקי וידיים נקיות

נעשה את העיסוי תוך אהבה ולעולם לא מתוך שיפוטיות וביקורת על העור או עצמנו.

 

אחרי שלקחתי את הסרום האהוב עליי והתחלתי להחליק את הידיים בתנועות ממטה למעלה אצרף את אבן הגואה שה ואחליק אותה בעוצמה שלא תכאיב לי אבל כן ארגיש אותה עובדת על העור, מחממת את האיזור ומייצרת אדמומיות מסויימת שמעידה על ההנעה של הדם אותה אנחנו מבקשות!

 כדי באמת להבין את תנועות הידיים צירפתי סרטונים שיקלו עליכן, תזכרו שזה הטקס שלכן והכל יכול להשתנות לפי מה שאתן מרגישות, תעשו ותעסו רק כשנעים לכן וטוב לכן. לכל שאלה אני כאן עבורכן, שלי.

סרטון המסביר כיצד לעסות את עור הפנים הסרטון דיי ארוך אבל ברגע שהתנועות יהיו לנו טבעיות הן פשוט ינועו בעצמן לאורך הפנים והתנועה תבוא כאינטואיציה נחמדה בכל בוקר להעיר ולהאיר את הפנים!

 

 כאן יש לנו סקירה מעולה של כל תנועות העיסוי המומלצות עם הגואה שה. סרטון מעולה המסביר איך לעסות את הפנים

 מקוות שאהבתן, מזכירות לכן שאנחנו כאן לכל שאלה!


השאירי תגובה

×