אם אשתף אתכן קצת במאחורי הקלעים של העשייה המסחרית שלי, אגלה שלעבוד עם מותגים חדשים זה עניין קצת טריקי. מצד אחד, אני רוצה להיות זו שרוצה לספר לכן על מותגים חדשים ומבטיחים, בייחוד אם הם עצמאיים – ומצד שני, אין לי את הביטחון שיש כשאני ניגשת לעבודה עם מותגים גדולים יותר בדיוק בגלל שאני לא מכירה עדיין במה מדובר. אני לוקחת בחשבון שהכל יכול לקרות: אני יכולה להתאכזב עמוקות, אני יכולה לגלות שאין לי תוכן ראוי לפרסם ואני יכולה לגלות שהמותג לא קולע למה שאני מחפשת מבחינת ההעדפות האישיות שלי.

מה אני עושה במצבים כאלה? נמנעת מהם. לטובת העסק שלי ולטובת העסק המפרסם, לא אעלה משהו שלדעתי נידון לכישלון ולא יביא תועלת לשני הצדדים. אני מספרת את כל זה כי ניגשתי לעבודה עם SIMEE Via Nature עם חשש מסוים לאור כל השאלות שתיארתי כאן, שמרתי את האפשרות לבטל את הפוסט במידת הצורך אם יתברר שהמוצרים לא יתאימו וגיליתי שלפעמים כדאי לקחת סיכונים.

SIMEE Via Nature - מי אתן?

עוד לפני שנאפשר למוצרים לדבר בעד עצמם, בואו נדבר על שני פרמטרים מענייינים לא פחות: הסיפור והאריזות. הסיפור הוא שמדובר בעסק קטן ועצמאי של אם ובתה, שלי ופנינה, אשר קראו למותג שלהן על שם סבתה של שלי, סימה. חברת הקוסמטיקה מוקדשת לזכרה ושלי מתארת אותה בתור האישה שתמיד רצתה להיות, אישה רב פעלים שידעה לבשל, לרקום, לתפור וכו’. 

לא כאן נגמר העסק המשפחתי, כי האם פנינה ספגה את עולם הרוקחות מילדותה היות ואביה היה הרוקח הראשי של בית הלנה רובינשטיין והחליטה ללכת בדרכו. שלי הבת שלה, שמולה אני הייתי בקשר כל התקופה האחרונה, היא בוגרת קורס מטפלי ארומתרפיה בעצמה. כל המוצרים לא נוסו על בעלי חיים, מתאימים לנשים בהריון ובהנקה – ולנשים בכל מעגלי וגילאי החיים (וגם לגברים), ניתנים לשימוש במהלך היום והלילה היות ואין בהם רכיבים שעשויים להיות ריאקטיביים בחשיפה לשמש.

אז עם הסיפור הזה בתודעה, התחלתי לחקור את האתר עצמו. אחד הדברים שאני תמיד בוחנת כשאני שוקלת להסכים לשיתוף פעולה זה האם נראה שהמותג באמת בקיא ברזי הסקין קייר? האם הם מציעים לי משהו חוץ מסיפור והבטחות? האם יש כאן בחירה טובה של רכיבים ואינדיקציה לפורמולות טובות? ההבנה בשמנים אתרים ובהידרוסולים ניכרת מרמת הקופי: רשימת הרכיבים מתוארת במלואה באתר וניכר שב- SIMEE מקפידים על פורמולות פשוטות יחסית ואפקטיביות. לא תמצאו כאן רשימות רכיבים באורך הגלות שדורשות ניתוח סיזיפי כדי לגלות במה מדובר (מה שהקל על עבודתי כסוקרת באופן ממשי) – הכל ישיר וברור לכל, גם למי שלא שולטת בטיפוח. מדובר במוצרים שיכולים להתאים לכל סוגי העור לפי השקפת הטיפוח שלי, היות וחמאות ושמנים עוזרים לאזן את כמויות הסיבום בעור מעורב אך גם להזין עור יבש ורגיל. 

אי אפשר להתעלם מהאריזות: אריזות זכוכית נקיות אשר כל אחת מהן ארוזה בנייר קראפט ממותג. האריזות מזכירות לי מאוד מותג אחר מחו”ל מעולמות השיזוף – Isle Of Paradise ואין ספק שזה כיף להחזיק במוצרים שנראים שיק במקלחת.

אתן מקבלות מ- SIMEE הטבה בלעדית אך ורק עד ה-17.1: 20% הנחה על כל האתר בהקשת הקוד LUBA20. כמו תמיד, אגיש לכן רשימה של המוצרים האהובים עליי ביותר בדירוג מהגבוה לנמוך, ייאמר שאם בדרך כלל יש לי בסקירות כאלה מוצרים שפחות התאימו לעור שלי – אציין שכאן לא נתקלתי בתופעה כזו. ראשית, מדובר בליין קפסולה עם כמות מצומצמת של מוצרים, כך שניכר שהם נבחרו ונרקחו בקפידה ושנית, הליין אחיד באיכותו ולא היו לי שום נפילות או מוצר שהייתי אומרת בלב שלם: הוא לא מדבר אליי. אז עם הרף הזה בואו נצא לדרך…

המוצר האהוב עליי ביותר - Hair Serum

לא תיארתי לעצמי שהמוצר האהוב עליי מהליין יהיה דווקא מוצר לשיער, אך זה בדיוק מה שקרה והתאהבתי. הסרום מיועד לשימוש יומיומי, להנחה על קצוות השיער להזנה ועיצוב, מניעת קצוות מפוצלים והגנה מפני קרני השמש. אני מודה שהשימוש שלי נעשה בו בלעדית אחרי חפיפה: אני מניחה אותו על קצוות השיער כשהוא לח, מעסה אותו היטב עם האצבעות והולכת לישון כשהשיער נותר לח, מבלי לייבש אותו. בבוקר למחרת אני מתעוררת עם תופעה פלאית: השיער שלי מקבל צורה של גלים רכים, מבריקים ויפיפיים, ממש כאילו עבדתי עם מכשיר לעיצוב השיער במשך פרק זמן מכובד.

ייאמר שהשיער שלי דק מאוד בדרך כלל, אך כרגע אני בהריון והשיער די שופע, כך שנקודת הפתיחה שלי טובה מלכתחילה. אין לי ידיעה וודאית שזה ישפיע בצורה כזו גם על השיער שלכן – אבל הסרום של SIMEE מסדר לי ימי שיער כל כך מוצלחים, עד שלא יכולתי שלא לכלול אותו בראש הרשימה. סרום השיער מבוסס על שמן שקדים בכבישה קרה (מה שמבטיח על שמירת אפקטיביות הרכיבים), שמן זרעי ענבים, שמן גלעיני משמש, שמן זית בכבישה קרה, שמן חוחובה ושמן גזר, בשילוב עם השמנים האתריים לבנדר, גרניום, פטצ’ולי ורוזמרין.

הסרום עולה 89 ש”ח לפני ההטבה הבלעדית שלנו וניתן להזמין אותו כאן עם המלצה רותחת ממני.

סרום Red Queen

מבין מוצרי הפנים, אין ספק שסרום Red Queen הוא הפייבוריט שלי. באופן כללי אני מוצאת שהמוצרים של SIMMEE מבטיחים חוויה כלל חושית, עם מרקמים מספקים וניחוחות מעולים (שמקורם בשמנים האתריים) שממש מרגישים כמו טיפול ספא. גם לסרום Red Queen יש את אחד המרקמים המספקים ביותר שנתקלתי בהם: מרקם שמזין את העור ומאפשר להתעורר למחרת בבוקר עם גלואו. סרומים הם מוצרים שבאופן מסורתי נהוג לבחון לאורך זמן ארוך כדי לחזות בתוצאות, לכן אני מוצאת שמוצרים כאלה שאחראים לגלואו יפה, הם מספקים במיוחד כי לא דרוש להמתין זמן רב כדי לחזות בתוצאות: העור נראה קורן יותר מהשימוש הראשון.

הסרום מבוסס על רכיב האצה האדומה שמעניק גם את הצבע הייחודי של המוצר וגם את שמו, רכיב העשיר בחלבון, ויטמינים ואנטי אוקסידנטים והשימוש העיקרי שלו בטיפוח הוא ביצירת מראה אחיד לעור. הסרום הזה הוא בעצם הסיבה שבגללה החלטתי לעבוד עם SIMMEE: מדובר באחד הרכיבים הלוהטים בעולם הטיפוח ועצם השימוש בו הראה לי שמדובר במותג שיודע את העבודה. 

העובדה שהמוצר מעניק את המראה הקורן לעור מסייע להזין ולטשטש הופעה של קמטוטים קלים וגם נשים הסובלות מאקנה אשר משתמשות בשגרה שלכן ברכיבים פעילים, לבטח ייהנו מהאקפט המרגיע והמזין שהסרום מעניק לפנים. כמו כן, העובדה שהסרום מסייע לאזן את רמות הלחות של העור יכולה גם למנוע הידרדרות נוספת במצבו. לכן מדובר במוצר שיכול לטעמי להתאים למגוון סוגי העור, למעט בעלות עור שמן שעשויות להרגיש שהוא קצת כבד מדי עבורן. חוץ מהאצה האדומה אפשר למצוא בפורמולה בין השאר גם שמן אתרי נרולי ושמן אתרי לבנדר – וכמובן, לא לדלג גם על הצוואר כשאתן עושות בו שימוש כדי ליהנות ממלוא התועלת שבו.

הסרום עולה 139.9 ש”ח לפני ההטבה הבלעדית שלנו וניתן להזמין אותו כאן.

סבון אצת ספירולינה

מכאן וההלאה ההתלבטות הייתה קשה באשר איזה מוצרים לשבץ קודם. שני המוצרים האהובים עליי מהליין הם כאמור סרום השיער וסרום Red Queen אבל גם עם שאר המוצרים חוויתי הצלחה במידה דומה מאוד, לכן החלטתי בכל זאת לבסס את הדירוג ברמת הניואנסים הקטנים שלבסוף הכריעו את הכף. על כן, המוצר הבא הוא סבון מוצק לפנים, קונספט שרובכן בוודאי זוכרות מהעבר ואולי פחות משתמשות בו כעת.

לאחרונה אני רואה בעולם הטיפוח מגמה לחזור לשימוש בסבונים מוצקים וטרם הזדמן לי לעשות את זה עד לרגע שבו התחלתי לסקור את המוצרים. היתרונות: חסכוני מאוד במחיר וידידותי לסביבה, החסרון היחידי הוא שהמוצר דורש סבוניה וצריך לאחסן אותו בתנאים מאווררים כדי שלא יהפוך למעופש. מעבר לכך, אני מוצאת שהשימוש בו נוח מאוד: אני מרטיבה את היד ומשפשפת איתה את המוצר, מעסה את הפנים עד שנוצר קצף עדין ביותר ואז שוטפת במים פושרים. מדובר במוצר עדין ביותר, שלא משאיר את העור מיובש או מתוח – ולכן עומד בקנה אחד עם שאר המוצרים של SIMMEE. אם אתן מחפשות ניקוי פנים טוב, ממליצה לכן לתת צ’אנס לגרסה המוצקה, ב-18 ש”ח באמת שאין כאן מקום לטעויות.

המוצר מכיל את שמן עץ התה ולכן יכול להיות מעולה למי שיש לה אקנה כמוני (אבל לא רק) ורכיב הדגל שהוא אצת הספירולינה. ספירולינה נחשבת לחלק ממשפחת מזונות העל: היא עשירה בויטמינים, חומצות שומן וחומצות אמינו. לפיגמנט הכחול- ירוק שלה יש תכונות אנטי דלקתיות (עוד יתרון לבעלות אקנה) והיא מסייעת לשמירה על הלחות הטבעית של העור. כפי שניתן להבין, אני מאוד אוהבת את השימוש האינטיליגנטי והחכם של SIMEE באצות וסבון אצת הספירולינה הוא דוגמה מובהקת לכך.

סבון הפנים עולה 18 ש”ח וניתן להזמין אותו כאן.

קרם הגוף Me Time

להגדיר את Me Time רק כקרם גוף יהיה טעות: יש לו מרקם שהוא משהו בין באלם לחמאה, קצת שעוותי, לא שמנוני, עשיר מאוד. יש לו גם את אחד הריחות המספקים ביותר שיצא לי להריח במוצר כזה וזו מחמאה שאני לא מחלקת בקלות: שילוב מורגש מאוד בין נרולי, לבנדר וקמומיל אשר יצרו תרכובת שמרגישה יוקרתית. אם אתן מחפשות מוצר טוב לגוף – סמכו עליי, זה המוצר עבורכן, אני לא רואה סיכוי שמישהי תנסה את קרם הגוף הזה ותרגיש שהיא לא מתחברת לניחוח או למרקם (אלא אם כן מראש אתן לא מחפשות משהו חמאתי).

קרם הלחות Me Time עולה 68 ש”ח לפני ההטבה הבלעדית שלנו וניתן להזמין אותו כאן.

מזכירה לכן ש-20% הנחה ממתינים לכן על כל האתר עד ה-17.1 בהקשת LUBA20, ממש כאן.

גשו להציץ בבלוג המעשיר שלה 


השאירי תגובה

×